dimarts, 28 d’agost del 2012

P-3


La bosseta i la tovallola

La fada amb més detall

6 comentaris:

  1. Quina monada de fadeta! Jo justament he portat a brodar el nom del meu nen a la bata de l'escola. Realment estic força mandrosa en tot el que l'escola es refereix =P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Silvana! Jo es que aquest any estic emocionadíssima perqué fins ara a la guarde tant les bates com la bossa eren d'uniforme i ja venien amb un nom d'aquells per planxar. Així que fins ara no podia personalitzar res i aquest any m'estic treient el mono... ;P

      Elimina
  2. t'han quedat molt xulis, i en viu guanyen més que en foto!! artistassa que estàs feta!!!

    ResponElimina
  3. Nena, em falta el teu mail per enviar-te el punt de llibre que em vas demanar!

    ResponElimina
  4. Quina fadeta mes xulaaaaaaaaaa!!! Està ben contenta la teva nina!!

    ResponElimina